Fantasia RPG
Hoş geldiniz!
Fantasia Rpg'ye üye olabilmek için, bir referansa ihtiyacınız var! Eğlenceye başlamanız için bir tanıdığınızın size kefil olması gerekiyor. Eğer Fantasia dünyasına katılmak istiyorsanız ve sitede referans alabileceğiniz bir üye tanımıyorsanız, Fantasia Dünyası'nın efendisi Dominus ile görüşüp şahsi referansını alabilirsiniz: jfr4ever@hotmail.com

Fantasia RPG

İyilerin iyi, kötülerin kötü olmadığı bir dünyada, benliğinizi koruyabilecek misiniz?
 
AnasayfaTakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Yeni Adıyla Calanthe

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Calanthe J. September
Aer Öğrencisi / 1. Sınıf
Aer Öğrencisi / 1. Sınıf
avatar

Mesaj Sayısı : 87
Nume : 2778

MesajKonu: Yeni Adıyla Calanthe   Salı Mayıs 10, 2011 6:17 pm

Bir çoğunuzun beni tanıdığını düşünüyorum. Her ne kadar online olmasam da her forumda üyeliğim var yani *-*
Kendimi tanıtmayı seviyorum. O yüzden kaçıncı kez olduğunu bilmesemde bu başlığı açıyorum. Sizlerde açın yahu. Tanıyalım birbirimizi. Razz Adım Serap. Aydın'lıyım. 17me girdim, 10. sınıfım. Anadolu lisesinde sayısal bölümdeyim. Derslerim idare edicek düzeyde. Çok yaramazımdır. Sık sık saçmalarım. Çoğu zaman bunların farkında olmam. Neyse ki yol gösteren bir abim var I love you
1.73 boylarında, zayıf, koyu kahve saç ve gözlere sahip biriyim.
Iıım, takıntılı biriyim ben ya. Mesela kelime içerisinde büyük ve küçük harfler kullananlar kıl oluyorum. 'SeLam'mış. Nasıl bir selam yazış şekli arkadaşım? Gel de gıcık olma. G veya k yerine 'q' kullandığı için çok yakın bir arkadaşımı facemden silmişliğim vardır. Telefonda gelen mesajda ifade yoksa ve ben bana tavır yaptığını hissediyorsam sinir olurum. O an bir şeyler kırma girişiminde bulunuyor olabilir. Agresifim yani. Genelde beni sıcak kanlı biri olarak gördüklerini söyleseler de soğuğumdur yani. Herkesle konuşurum, ama her önüme gelenle iyi olamam. İnsanları kırmaktan korktuğum için bu soğukluğu göremiyorlar belkide. Her neyse, Teoman dinlerim. Her zaman bir numaram olmuştur. Eğer bir konserine gidemezsem gözüm açık kalıcak, o derece. Emre Aydın'da iyidir tabii. Pek yabancı müzik takılmam. Öyle belli bir gruba olan hayranlığım yoktur. Son zamanlarda değiştim. Bunun iyi mi kötü mü olduğunu bilemeyeceğim. Basketbola bayılırım. Ancak okul takımından atılınca eskisi gibi oynamamaya başladım. Geçenlerde tenis kursuna başladım. Ordan da atıldım. Söylemiştim yaramazım diye. Razz Ota b*ka gülerim, hocalarında sinirini bozuyor bu. Very Happy

İşte yine geçenlerde tiyatro gösterimiz oldu falan. Okul dergisinde 2 tane yazım yayınlanıcak...
Imm kitap konusuna gelince, kitap okumadan uyuyamazdım bir zamanlar. Şimdi ne yazık ki öyle değil. Sağ olsun Ensar bir kitap tavsiye etmişti. O kitabı okuduğumdan beri başka bir şey okuyamıyorum. Belkide okuduğum ilk aşk romanıydı. Pek aşk romanı okuyan biri değilimdir. Dan Brown ve Stephen King favorilerimdir. Adamlar yazmayı biliyor yaa *-* Dün en son rp'mi 7 Mart'ta yazdığımı fark ettim. Köreliyor tabii insan. Her ne kadar beceremesem de kendimi geliştirmek için uğraşıyorum. Son zamanlarda fazla duygusal biri haline geldim. Durduk yere ağlar oldum. Hatta dün dersliğe rp yazacağım diye matematik yazılıma çalışmadım, bugün gidip hocaya ağladım. Sınıfta kalıcam zart zurt. Neyse ki iptal etti yazılıyı, sağ olsun. Sanal arkadaşlarımı çoğu zaman rl'de ki arkadaşlarımdan daha çok seviyorum. Mesela Duygu. Onuda geneliniz tanıyordur sanırım. Benim bi'tanem olur kendisi. Ailelerimizle birlikte buluştuk 3-4 kez. Bu çok güzel bir duygu. Umarım hepiniz sanaldan tanışıp çok yakın olduklarınızla buluşma fırsatı bulabilirsiniz. Sonraaa Ensar var. Onuda tanımayan yoktur herhalde. Bizim Dominus. Her ne kadar sanalda olsa öz abim gibi. Umarım onunla da bir gün buluşma şansını yakalarım. Son zamanlar fazla eşşeklik ettim ona karşı. Bursan bir kez daha özür diliyorum. İşte böyle. Anlatmaya kalksam baya var da, yeterli bu kadarı. Zaten çok konuşurum. Beni tanıyanlar bilir, çenem hiç kapanmaz. Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Bernard Lapiere
Terra Öğrencisi / 1. Sınıf / Sınıf Başkanı
Terra Öğrencisi / 1. Sınıf / Sınıf Başkanı
avatar

Lakap : Rich, Fred.
Mesaj Sayısı : 45
Nume : 2780

MesajKonu: Geri: Yeni Adıyla Calanthe   Çarş. Mayıs 11, 2011 10:27 am

Güzel olmuş yazı *-* Very Happy
Sahile inelim ayrıca ^^ Senle rp yapmayı özlemişim Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Calanthe J. September
Aer Öğrencisi / 1. Sınıf
Aer Öğrencisi / 1. Sınıf
avatar

Mesaj Sayısı : 87
Nume : 2778

MesajKonu: Geri: Yeni Adıyla Calanthe   Çarş. Mayıs 11, 2011 2:04 pm

Eveeet, mutlaka orda rp yapmalıyız. Bende özlemişim yaa (:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Harexis L. Black
Aer Öğrencisi / 1. Sınıf
Aer Öğrencisi / 1. Sınıf
avatar

Mesaj Sayısı : 38
Nume : 2754

MesajKonu: Geri: Yeni Adıyla Calanthe   Paz Mayıs 22, 2011 12:16 pm

zerabım Very Happy nabün hacı ya Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Calanthe J. September
Aer Öğrencisi / 1. Sınıf
Aer Öğrencisi / 1. Sınıf
avatar

Mesaj Sayısı : 87
Nume : 2778

MesajKonu: Geri: Yeni Adıyla Calanthe   Paz Mayıs 22, 2011 12:32 pm

Zerap ne yeaa Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Yeni Adıyla Calanthe
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Fantasia RPG :: Rp Dışı :: Tanışalım-
Buraya geçin: